언론 보도

보도자료 بازیگوشی مولد - کلیدی برای نوآوری در محل کار
24.09.27

شکل 1: جهش به سمت مدیریت قرن 21
اغلب به ما می گویند gettyWork برعکس بازی است. همانطور که هارولد جنین، مدیر عامل ITT (1959-1977) به طور به یاد ماندنی بیان می کند، هدف مدیریت این است که "افراد را به اندازه دارایی های سرمایه ای که مسئولیت آنها را بر عهده دارند قابل پیش بینی و کنترل کند." نتیجه امروز؟ محل های کاری که در آن هیچ کس نمی خواهد کار کند، که در آن نوآوری در حال کاهش است، و مشتریان در آن ناامید هستند. پس کار خیلی ها را بدبخت می کند.
اما نه همه. امروزه در شرکت‌هایی که سریع‌ترین رشد را در جهان دارند، کار می‌تواند روحیه بازیگوشی سازنده را در خود جای دهد. در حقیقت، این فراغت است که مخالف کار است، نه بازی. طرز فکر بازیگوشی سازنده در محل کار می تواند به موارد زیر کمک کند:
· مکان های کاری ایجاد کنید که کارکنان با استعداد می خواهند در آن کار کنند
· تقویت همکاری
· سرعت بخشیدن به نوآوری در کار.
· ایجاد کاری که ذاتاً انگیزه دهنده باشد.
· خوشحال کردن مشتریان و:
· الهام بخشیدن به زندگی های معنادار.
بیشتر از FORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز با بازده سال 2024 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سال 2024 توسط کسیدی هورتون مشارکت‌کننده بازیگوشی مولد چیست؟ بازیگوشی مولد نوعی ذهنیت از خود نشان می‌دهد، همدلی و هم‌زبانی دیگران، با الف نگاهی به تولید نتایج مثبت برای همه.
طبق معمول، فیلسوف یونان باستان، ارسطو، سرنخ هایی به ما داده است. او چندین هزار سال پیش خاطرنشان کرد: «دو افراط در بحث‌ها: خیلی جدی و کسل‌کننده بودن و بیش از حد بی‌اهمیت بودن - که در نوع خود کسل‌کننده است. بین این دو یک ویژگی ذهنی نهفته است که ارسطو آن را اتراپلیا یا «گردش خوب» نامید: توانایی تغییر جهت بازیگوشانه از جدی به سرگرم کننده و بازگشت، درگیر کردن دیگران در بحثی غنی، اما همچنین سبک دل». [من]
بنابراین، تعادل حیاتی است. زمینه و زمان بندی ضروری است. مزاحمت تحمیلی ممکن است حتی دردناک تر از خستگی شدید باشد. انواع مختلف بازیگوشی در زمان‌های مختلف، برای برخی افراد معنا پیدا می‌کند و برای برخی دیگر نه. و بازیگوشی به خودی خود نوشدارویی نیست: باید با تمام عناصر دیگر مدیریت قرن بیست و یکم بافته شود. (شکل 2)
بازیگوشی مولد چیست همچنین برای درک اینکه بازیگوشی مولد چیست، کلیدی است. بنابراین، این نیست:
· «به خاطر خودش بازی کن»: بازیگوشی سازنده به خاطر دلقک زدن به خاطر خودش نیست. بیهودگی بیهوده می تواند باعث حواس پرتی قابل توجهی در انجام کارها شود.
· «خارج از سایت یا بازی اجباری»: همچنین ربطی به تمرین‌هایی ندارد که در آن مدیران کارکنان را از محل‌های کاری کاملاً منظم خود به مکان‌هایی خارج از سایت می‌برند که در آن‌ها ملزم به انجام انواع خاصی از بازی یا ورزش هستند، فقط برای بازگرداندن آنها. به مکان‌های کارشان که به‌شدت مرتب شده‌اند، به‌طور مناسب «نوسازی شده‌اند». آیا این همکاری یا رقابت است که تقویت شده است؟
· "همه چیز پیش می رود": همچنین بازیگوشی واقعی در محل کار این نیست که به همه اجازه دهیم هر کاری می خواهند انجام دهند. شرکت بازی، Valve Corporation، به طرز معروفی آن را امتحان کرد و کار نکرد.
· «فضاهای بازی مجاور:» و همچنین فضاهای بازی مجاور لزوماً یک ذهنیت بازیگوش ایجاد نمی کنند. درست است، برخی از محل‌های کار نیاز به "خارج از رمپ" دارند. به عنوان مثال، در تسلا، جایی که کار شامل شیفت‌های طاقت‌فرسا ۱۲ ساعته است، می‌تواند منطقی باشد که در کارخانه‌هایش فضاهای بازی فراهم شود، جایی که کارکنان بتوانند «بخارشان را رها کنند».
نکته این است که بازیگوشی سازنده یک طرز فکر است، نه یک فعالیت یا یک مکان فیزیکی. اساتید دانشکده بازرگانی و مدیران سنتی می توانند پتانسیل آن را از دست بدهند، حتی زمانی که درست در مقابل چشمانشان باشد.
2008: فرهنگ بازیگوشی گوگل از گوگل استفاده کنید. در سال 2008، اریک اشمیت به‌عنوان مدیر عامل گوگل با بیش از تعداد زیادی از تأثیرگذارترین کارشناسان مدیریت جهان، که توسط استاد مدیریت، گری همل، گردآوری شده بودند، به عنوان ورودی برای ابتکار «Moonshots for Management» ملاقات کرد. این دیدار در سیلیکون ولی برگزار شد. اشمیت، به عنوان مدیر عامل شرکت پیشرو در دره سیلیکون در آن زمان، به تفصیل توضیح داد که چگونه کارکنان گوگل خود سازماندهی می کنند. مدیران گوگل برای مشاوره و راهنمایی حضور داشتند، نه برای کنترل. ویدئویی از کل گفتگو در اینجا موجود است.
اشمیت توضیح داد که چگونه «همه اینجا [در گوگل] می‌دانند که مدل حکمرانی از سلسله مراتبی به توانمندی تبدیل شده است». کارکنان 20٪ وقت آزاد داشتند تا روی آنچه می خواستند کار کنند. فرآیند انتخاب دقیق گوگل، استخدام کارکنانی را که می‌خواهند نوآوری کنند، تضمین می‌کند. چشم انداز و فرهنگ مشترک قوی نیز مهم بود: کارکنان آنچه را که دوست داشتند در محدوده های مشخص انجام دهند.
استادان مشکوک بودند که یک سازمان می تواند توسط چیزی مبهم مانند فرهنگ هدایت شود.
اشمیت گفت: «چیزی که در مورد گوگل جالب است، شیوه بیان فرهنگ است. توصیف آن بسیار دشوار است، اما وقتی در آن هستید، دقیقاً می دانید که چیست. …. فرهنگ نتیجه را تعریف می کند و فرهنگ با نوآوری یکی است.»
قابل تکرار بود؟ اشمیت گفت: «با گوش دادن شروع می شود. به کنجکاوی مربوط می شود. و سبکی وجود دارد که می توان آن را یاد گرفت.»
گروه جمع شده از اساتید مدیریت قانع نشدند. آیا با فرار مغزها مواجه نخواهید شد؟ آیا افرادی که شما آموزش داده اید به یک استارتاپ دیگر نمی روند یا شرکت خود را راه اندازی نمی کنند؟
اشمیت پاسخ داد: «در اصل موضوع جذب و ایجاد انگیزه استعدادهای برتر است. افراد برتر می خواهند در سازمان های خلاق کار کنند. و این در بسیاری از صنایع صادق است. مردم می دانند کجا می خواهند کار کنند.»
اساتید آنقدر نگران بودند که این امر به هرج و مرج منجر شود که ابراز امیدواری کردند که این نوع مدیریت ها گسترش پیدا نکند.
جای تعجب نیست که گوگل و رویکرد مدیریتی آن حتی در گزارش نهایی "Moonshots For Management" ذکر نشده است. در عوض، این گزارش حاوی فهرستی از چالش‌هایی بود که باید با بهبود روش‌ها، ابزارها و فرآیندها به‌جای جهش به سمت شیوه‌ای جدید از تفکر دنبال شوند. (شکل 1 و 2).
2024: بازیگوشی فقط یکی از جنبه های تخیل مجدد مدیریت است حالا 16 سال بعد، گوگل (به آلفابت تغییر نام داد) به یک شرکت 2 تریلیون دلاری تبدیل شد که هنوز هم یکی از شرکت های در حال رشد است. در طول سال ها، ایده های کارکنان منجر به نوآوری هایی مانند Google Maps و Gmail شده است. علیرغم تلاش گسترده مایکروسافت برای رسیدن به عقب، گوگل همچنان به تسلط بر جستجو ادامه می دهد. سرویس یوتیوب در حال تسلط بر پخش ویدیو است. و خودروهای بدون راننده Waymo اکنون شروع به خدمت رسانی به کل سانفرانسیسکو کرده اند. Lazslo Bock، رئیس بینا عملیات مردمی نوآورانه گوگل، در کتاب خود، قوانین کار (2015)، روش‌های متعددی را توضیح داد که در آن بازیگوشی در Google پرورش می‌یابد، بسیار فراتر از میزهای پینگ پنگ که به طور گسترده تبلیغ می‌شوند و غذای رایگان.
علاوه بر این، گوگل (معروف به الفبا) تنها نیست. حدود 20 درصد از شرکت‌های دولتی در هر اندازه و بسیاری از بخش‌های مختلف، همانطور که در شکل 3 نشان داده شده است، در یک جهت حرکت می‌کنند و به سرعت در حال رشد هستند.
با کمک بازیگوشی مولد، سازمان ها می توانند تفکر خود را تغییر دهند و جهشی را برای تحقق بخشیدن به پتانسیل خود به عنوان موجودات زنده، حیات بخش، خلاق و ارزش آفرین انجام دهند. به جای باقی ماندن انبوهی از قوانین و فرآیندهای بی اثر، سازمان می تواند زنده شود. روحیه بازیگوشی می تواند شامل حالتی باشد که شامل صداقت، شفقت و همدلی است، در مقابل اعمال دستورات، کنترل ها و فرآیندهای متمرکز بر سود کوتاه مدت. بازیگوشی به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد، اما می تواند کمک کند.
و همچنین بخوانید:
چگونه ذهنیت ها فرآیندها را در با ارزش ترین شرکت های جهان هدایت می کنند
به تصویر کشیدن تغییرات انقلابی در مدیریت قرن بیست و یکم
[i] ریوز، ام. فولر، جی. و جراردو گوتیرز-لوپز، جی. 42، شماره 161 (تیر، 1967)، ص 226-244;
شکل 2: عناصر اصلی مدیریت قرن 20 و قرن 21
استیون دنینگ
جدول 3: سریع ترین رشد شرکت های آمریکایی، اروپایی و ژاپنی تا 30 آوریل 2024
استیون دنینگ؛ به دنبال آلفا من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. استیو دنینگ به دنبال کتاب من، "اختراع مجدد سرمایه داری در عصر دیجیتال" توسط انتشارات دانشگاه کمبریج در دسامبر 2022 منتشر شد. من با سازمان های سراسر جهان در مورد رهبری، نوآوری، مدیریت و روایت تجاری مشورت می کنم. سال‌ها در بانک جهانی کار کردم و در آنجا پست‌های مدیریتی زیادی از جمله مدیر مدیریت دانش (1996-2000) داشتم. من در حال حاضر مدیر کنسرسیوم یادگیری SD هستم. من همچنین نویسنده عصر چابک، راهنمای رهبر برای مدیریت رادیکال، راهنمای رهبر برای داستان سرایی و زبان مخفی رهبری هستم.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

If you loved this report and you would like to acquire far more details regarding اخبار اتومبیل امروز kindly pay a visit to our own web page.

회사명이룬아이티 Fax : 02-977-5509 고객센터 : 010-3697-0057

주소서울특별시 노원구 동일로174길 27 서울창업디딤터 211호 사업자등록번호578-87-01158

대표이사이 지수 개인정보보호책임자이 미영 이메일문의2013stc@naver.com

Copyright(c) 2021 ERUN CO. Ltd All rights reserved.

개인정보처리방침

'(주)이룬아이티'는 (이하 '회사'는) 고객님의 개인정보를 중요시하며, "정보통신망 이용촉진 및 정보보호"에 관한 법률을 준수하고 있습니다.

 회사는 개인정보취급방침을 통하여 고객님께서 제공하시는 개인정보가 어떠한 용도와 방식으로 이용되고 있으며, 개인정보보호를 위해 어떠한 조치가 취해지고 있는지 알려드립니다.


회사는 개인정보취급방침을 개정하는 경우 웹사이트 공지사항(또는 개별공지)을 통하여 공지할 것입니다.



ο 본 방침은  : 2015 년 3 월 3 일 부터 시행됩니다.


■ 수집하는 개인정보 항목


회사는 제품상담을 위해 아래와 같은 개인정보를 수집하고 있습니다.


ο 수집항목 : 이름 ,  이메일 , 문의내용

ο 개인정보 수집방법 : 홈페이지 (문의 메시지) 


■ 개인정보의 수집 및 이용목적


회사는 수집한 개인정보를 다음의 목적을 위해 활용합니다.


ο 상담 관리

제품상담을 위한 연락에 사용됩니다.


ο 마케팅 및 광고에 활용

신규 서비스(제품) 개발 및 특화, 뉴스레터




■  이용자 및 법정대리인의 권리와 그 행사방법


이용자는 언제든지  개인정보관리책임자에게 서면 또는 이메일로 연락하시면 지체없이 조치하겠습니다.





■  개인정보 자동수집 장치의 설치, 운영 및 그 거부에 관한 사항

회사는 귀하의 정보를 관련하여  ‘쿠키(cookie)’ 등을 운용하지 않습니다. 쿠키란 회사의 홈페이지를 운영하는데 이용되는 서버가 귀하의 브라우저에 보내는 아주 작은 텍스트 파일로서 귀하의 컴퓨터 하드디스크에 저장됩니다. 회사는 다음과 같은 목적을 위해 쿠키를 사용합니다.

귀하의 정보외에  홈페이지의 기능 - 배경이미지 변경 등 - 을 위하여 쿠키가 사용됩니다.


1. 쿠키 등 사용 목적

홈페이지의 기능 목적으로 쿠키가 사용됩니다. 


2. 쿠키 설정 거부 방법

예: 쿠키 설정을 거부하는 방법으로는 이용자님이 사용하시는 웹 브라우저의 옵션을 선택함으로써 모든 쿠키를 허용하거나 쿠키를 저장할 때마다 확인을 거치거나, 모든 쿠키의 저장을 거부할 수 있습니다.

설정방법 예(인터넷 익스플로어의 경우) : 웹 브라우저 상단의 도구 > 인터넷 옵션 > 개인정보

단, 귀하께서 쿠키 설치를 거부하였을 경우 페이지 표시에 어려움이 있을 수 있습니다.



■ 개인정보의 보유 및 이용기간


원칙적으로, 개인정보 수집 및 이용목적이 달성된 후에는 해당 정보를 지체 없이 파기합니다. 단, 다음의 정보에 대해서는 아래의 이유로 명시한 기간 동안 보존합니다.


 보존 항목 : 이름 ,  이메일 , 문의 내용

 보존 근거 : 고객 클레임 관리용 자료

 보존 기간 : 3년



그리고 관계법령의 규정에 의하여 보존할 필요가 있는 경우 회사는 아래와 같이 관계법령에서 정한 일정한 기간 동안 회원정보를 보관합니다.


표시/광고에 관한 기록 : 6개월 (전자상거래등에서의 소비자보호에 관한 법률)

소비자의 불만 또는 분쟁처리에 관한 기록 : 3년 (전자상거래등에서의 소비자보호에 관한 법률)




■ 개인정보에 관한 민원서비스

회사는 이용자님의 개인정보를 보호하고 개인정보와 관련한 불만을 처리하기 위하여 아래와 같이 개인정보관리책임자를 지정하고 있습니다.


개인정보 보호책임자 : 이미영

이메일 : 2013stc@naver.com


귀하께서는 회사의 서비스를 이용하시며 발생하는 모든 개인정보보호 관련 민원을 개인정보관리책임자에게 신고하실 수 있습니다. 회사는 이용자들의 신고사항에 대해 신속하게 충분한 답변을 드릴 것입니다.


기타 개인정보침해에 대한 신고나 상담이 필요하신 경우에는 아래 기관에 문의하시기 바랍니다.

1.개인정보보호 침해센터 (privacy.kisa.or.kr / 02-405-5118)

2.정보보호마크인증위원회 (www.eprivacy.or.kr / 02-580-9531~2)

3.대검찰청 사이버범죄신고 (spo.go.kr / 02-3480-2000)

4.경찰청 사이버안전국 (www.ctrc.go.kr / 1566-0112)​

닫기

개인정보처리방침

'(주)이룬아이티'는 (이하 '회사'는) 고객님의 개인정보를 중요시하며, "정보통신망 이용촉진 및 정보보호"에 관한 법률을 준수하고 있습니다.

 회사는 개인정보취급방침을 통하여 고객님께서 제공하시는 개인정보가 어떠한 용도와 방식으로 이용되고 있으며, 개인정보보호를 위해 어떠한 조치가 취해지고 있는지 알려드립니다.


회사는 개인정보취급방침을 개정하는 경우 웹사이트 공지사항(또는 개별공지)을 통하여 공지할 것입니다.



ο 본 방침은  : 2015 년 3 월 3 일 부터 시행됩니다.


■ 수집하는 개인정보 항목


회사는 제품상담을 위해 아래와 같은 개인정보를 수집하고 있습니다.


ο 수집항목 : 이름 ,  이메일 , 문의내용

ο 개인정보 수집방법 : 홈페이지 (문의 메시지) 


■ 개인정보의 수집 및 이용목적


회사는 수집한 개인정보를 다음의 목적을 위해 활용합니다.


ο 상담 관리

제품상담을 위한 연락에 사용됩니다.


ο 마케팅 및 광고에 활용

신규 서비스(제품) 개발 및 특화, 뉴스레터




■  이용자 및 법정대리인의 권리와 그 행사방법


이용자는 언제든지  개인정보관리책임자에게 서면 또는 이메일로 연락하시면 지체없이 조치하겠습니다.





■  개인정보 자동수집 장치의 설치, 운영 및 그 거부에 관한 사항

회사는 귀하의 정보를 관련하여  ‘쿠키(cookie)’ 등을 운용하지 않습니다. 쿠키란 회사의 홈페이지를 운영하는데 이용되는 서버가 귀하의 브라우저에 보내는 아주 작은 텍스트 파일로서 귀하의 컴퓨터 하드디스크에 저장됩니다. 회사는 다음과 같은 목적을 위해 쿠키를 사용합니다.

귀하의 정보외에  홈페이지의 기능 - 배경이미지 변경 등 - 을 위하여 쿠키가 사용됩니다.


1. 쿠키 등 사용 목적

홈페이지의 기능 목적으로 쿠키가 사용됩니다. 


2. 쿠키 설정 거부 방법

예: 쿠키 설정을 거부하는 방법으로는 이용자님이 사용하시는 웹 브라우저의 옵션을 선택함으로써 모든 쿠키를 허용하거나 쿠키를 저장할 때마다 확인을 거치거나, 모든 쿠키의 저장을 거부할 수 있습니다.

설정방법 예(인터넷 익스플로어의 경우) : 웹 브라우저 상단의 도구 > 인터넷 옵션 > 개인정보

단, 귀하께서 쿠키 설치를 거부하였을 경우 페이지 표시에 어려움이 있을 수 있습니다.



■ 개인정보의 보유 및 이용기간


원칙적으로, 개인정보 수집 및 이용목적이 달성된 후에는 해당 정보를 지체 없이 파기합니다. 단, 다음의 정보에 대해서는 아래의 이유로 명시한 기간 동안 보존합니다.


 보존 항목 : 이름 ,  이메일 , 문의 내용

 보존 근거 : 고객 클레임 관리용 자료

 보존 기간 : 3년



그리고 관계법령의 규정에 의하여 보존할 필요가 있는 경우 회사는 아래와 같이 관계법령에서 정한 일정한 기간 동안 회원정보를 보관합니다.


표시/광고에 관한 기록 : 6개월 (전자상거래등에서의 소비자보호에 관한 법률)

소비자의 불만 또는 분쟁처리에 관한 기록 : 3년 (전자상거래등에서의 소비자보호에 관한 법률)




■ 개인정보에 관한 민원서비스

회사는 이용자님의 개인정보를 보호하고 개인정보와 관련한 불만을 처리하기 위하여 아래와 같이 개인정보관리책임자를 지정하고 있습니다.


개인정보 보호책임자 : 이미영

이메일 : 2013stc@naver.com


귀하께서는 회사의 서비스를 이용하시며 발생하는 모든 개인정보보호 관련 민원을 개인정보관리책임자에게 신고하실 수 있습니다. 회사는 이용자들의 신고사항에 대해 신속하게 충분한 답변을 드릴 것입니다.


기타 개인정보침해에 대한 신고나 상담이 필요하신 경우에는 아래 기관에 문의하시기 바랍니다.

1.개인정보보호 침해센터 (privacy.kisa.or.kr / 02-405-5118)

2.정보보호마크인증위원회 (www.eprivacy.or.kr / 02-580-9531~2)

3.대검찰청 사이버범죄신고 (spo.go.kr / 02-3480-2000)

4.경찰청 사이버안전국 (www.ctrc.go.kr / 1566-0112)​

닫기
next prev
Inquiry문의하기 PR Center홍보영상