언론 보도

보도자료 Five Things You Don't Know About Ford Key Fob
24.10.04

How to Program a Ford Spare Key

A spare ford car keys replacement key can be an invaluable tool for car owners. Ninety-four percent percent of car owners use only one key so having an extra one is vital. Although most new automobiles come with two keys, it's a good idea to keep an extra key on hand.

Repairing a ford spare key

It can be very difficult to lose the ford kuga keys car key. It's not only frustrating to have to replace it but it can also be costly. To replace your key correctly, you'll have to provide the VIN number and other documents to verify ownership. A ford fiesta replacement keys locksmith might not have the equipment necessary to reprogram your key so that it works with your vehicle.

Repairing the Ford spare key can be difficult. Repairs might require assistance from the car's manufacturer. This can take as long as a week. Contacting the dealership is the best way to proceed. Sometimes, the dealership will repair your keys at a reduced cost if you have an insurance policy.

If you have a non-transponder chip car key, the dealer will cut a replacement key for you. If you've not had your key programmed by ford my keys, a Ford dealership might charge you more to cut this kind of key or a replacement key. If the dealer is unable to cut the key, you'll have bring your vehicle to their workshop. A transponder chip car key requires different programming. You can also contact an automotive locksmith if the Ford dealer is unable to cut the key. If you don’t have one, contact your insurance company to inquire if they will pay for the key.

Reprogramming a keyless remote entry device

There are several steps to reset the Ford keyless entry remote. First, make sure that the vehicle is not locked. Then you must turn the ignition switch from off to RUN eight times. Then, press the remote button. After eight seconds the vehicle will go through the lock/unlock process , and the remote button will be programmed.

To begin, switch the ignition switch to the "Off" position to reset the car's programming system. Then, you can insert the key into the ignition and hold it for several seconds. When the program is completed, you will hear a sound like a lock. If it does, hold the buttons for around five minutes. After 30 seconds you can release the buttons. Repeat the steps if needed.

The programming of the remote may be difficult following the replacement of the Ford key. A professional dealer can help you through the process of programming. This will spare you the hassle of having to manually lock and unlock the car. It will also ensure that your car's keyless entry will operate without any issues.

Alternately, you can programme a spare car key in your car by using another remote. Once the spare key has been programmed, it is expected to open the doors for 8 seconds. Then , you can use the spare key. You can also keep an extra Ford key fob in the vehicle's center console pocket.

A spare key could be required if the original fob has been damaged. The spare key can allow you to swap batteries in case the first one fails. The majority of key fob batteries can easily be replaced and are inexpensive. When changing the battery, make sure to close the doors prior to performing the procedure.

Mercedes-Benz-3D-Star.pngReprogramming a keyless remote on a ford focus key fob is a quick and easy process. If you are unable do the programming yourself, then you should visit a Ford dealership, like MacPhee Ford Ka Key Replacement in Latham. Once your new remote fob is programmed, you will be equipped to unlock your vehicle.

회사명이룬아이티 Fax : 02-977-5509 고객센터 : 010-3697-0057

주소서울특별시 노원구 동일로174길 27 서울창업디딤터 211호 사업자등록번호578-87-01158

대표이사이 지수 개인정보보호책임자이 미영 이메일문의2013stc@naver.com

Copyright(c) 2021 ERUN CO. Ltd All rights reserved.

개인정보처리방침

'(주)이룬아이티'는 (이하 '회사'는) 고객님의 개인정보를 중요시하며, "정보통신망 이용촉진 및 정보보호"에 관한 법률을 준수하고 있습니다.

 회사는 개인정보취급방침을 통하여 고객님께서 제공하시는 개인정보가 어떠한 용도와 방식으로 이용되고 있으며, 개인정보보호를 위해 어떠한 조치가 취해지고 있는지 알려드립니다.


회사는 개인정보취급방침을 개정하는 경우 웹사이트 공지사항(또는 개별공지)을 통하여 공지할 것입니다.



ο 본 방침은  : 2015 년 3 월 3 일 부터 시행됩니다.


■ 수집하는 개인정보 항목


회사는 제품상담을 위해 아래와 같은 개인정보를 수집하고 있습니다.


ο 수집항목 : 이름 ,  이메일 , 문의내용

ο 개인정보 수집방법 : 홈페이지 (문의 메시지) 


■ 개인정보의 수집 및 이용목적


회사는 수집한 개인정보를 다음의 목적을 위해 활용합니다.


ο 상담 관리

제품상담을 위한 연락에 사용됩니다.


ο 마케팅 및 광고에 활용

신규 서비스(제품) 개발 및 특화, 뉴스레터




■  이용자 및 법정대리인의 권리와 그 행사방법


이용자는 언제든지  개인정보관리책임자에게 서면 또는 이메일로 연락하시면 지체없이 조치하겠습니다.





■  개인정보 자동수집 장치의 설치, 운영 및 그 거부에 관한 사항

회사는 귀하의 정보를 관련하여  ‘쿠키(cookie)’ 등을 운용하지 않습니다. 쿠키란 회사의 홈페이지를 운영하는데 이용되는 서버가 귀하의 브라우저에 보내는 아주 작은 텍스트 파일로서 귀하의 컴퓨터 하드디스크에 저장됩니다. 회사는 다음과 같은 목적을 위해 쿠키를 사용합니다.

귀하의 정보외에  홈페이지의 기능 - 배경이미지 변경 등 - 을 위하여 쿠키가 사용됩니다.


1. 쿠키 등 사용 목적

홈페이지의 기능 목적으로 쿠키가 사용됩니다. 


2. 쿠키 설정 거부 방법

예: 쿠키 설정을 거부하는 방법으로는 이용자님이 사용하시는 웹 브라우저의 옵션을 선택함으로써 모든 쿠키를 허용하거나 쿠키를 저장할 때마다 확인을 거치거나, 모든 쿠키의 저장을 거부할 수 있습니다.

설정방법 예(인터넷 익스플로어의 경우) : 웹 브라우저 상단의 도구 > 인터넷 옵션 > 개인정보

단, 귀하께서 쿠키 설치를 거부하였을 경우 페이지 표시에 어려움이 있을 수 있습니다.



■ 개인정보의 보유 및 이용기간


원칙적으로, 개인정보 수집 및 이용목적이 달성된 후에는 해당 정보를 지체 없이 파기합니다. 단, 다음의 정보에 대해서는 아래의 이유로 명시한 기간 동안 보존합니다.


 보존 항목 : 이름 ,  이메일 , 문의 내용

 보존 근거 : 고객 클레임 관리용 자료

 보존 기간 : 3년



그리고 관계법령의 규정에 의하여 보존할 필요가 있는 경우 회사는 아래와 같이 관계법령에서 정한 일정한 기간 동안 회원정보를 보관합니다.


표시/광고에 관한 기록 : 6개월 (전자상거래등에서의 소비자보호에 관한 법률)

소비자의 불만 또는 분쟁처리에 관한 기록 : 3년 (전자상거래등에서의 소비자보호에 관한 법률)




■ 개인정보에 관한 민원서비스

회사는 이용자님의 개인정보를 보호하고 개인정보와 관련한 불만을 처리하기 위하여 아래와 같이 개인정보관리책임자를 지정하고 있습니다.


개인정보 보호책임자 : 이미영

이메일 : 2013stc@naver.com


귀하께서는 회사의 서비스를 이용하시며 발생하는 모든 개인정보보호 관련 민원을 개인정보관리책임자에게 신고하실 수 있습니다. 회사는 이용자들의 신고사항에 대해 신속하게 충분한 답변을 드릴 것입니다.


기타 개인정보침해에 대한 신고나 상담이 필요하신 경우에는 아래 기관에 문의하시기 바랍니다.

1.개인정보보호 침해센터 (privacy.kisa.or.kr / 02-405-5118)

2.정보보호마크인증위원회 (www.eprivacy.or.kr / 02-580-9531~2)

3.대검찰청 사이버범죄신고 (spo.go.kr / 02-3480-2000)

4.경찰청 사이버안전국 (www.ctrc.go.kr / 1566-0112)​

닫기

개인정보처리방침

'(주)이룬아이티'는 (이하 '회사'는) 고객님의 개인정보를 중요시하며, "정보통신망 이용촉진 및 정보보호"에 관한 법률을 준수하고 있습니다.

 회사는 개인정보취급방침을 통하여 고객님께서 제공하시는 개인정보가 어떠한 용도와 방식으로 이용되고 있으며, 개인정보보호를 위해 어떠한 조치가 취해지고 있는지 알려드립니다.


회사는 개인정보취급방침을 개정하는 경우 웹사이트 공지사항(또는 개별공지)을 통하여 공지할 것입니다.



ο 본 방침은  : 2015 년 3 월 3 일 부터 시행됩니다.


■ 수집하는 개인정보 항목


회사는 제품상담을 위해 아래와 같은 개인정보를 수집하고 있습니다.


ο 수집항목 : 이름 ,  이메일 , 문의내용

ο 개인정보 수집방법 : 홈페이지 (문의 메시지) 


■ 개인정보의 수집 및 이용목적


회사는 수집한 개인정보를 다음의 목적을 위해 활용합니다.


ο 상담 관리

제품상담을 위한 연락에 사용됩니다.


ο 마케팅 및 광고에 활용

신규 서비스(제품) 개발 및 특화, 뉴스레터




■  이용자 및 법정대리인의 권리와 그 행사방법


이용자는 언제든지  개인정보관리책임자에게 서면 또는 이메일로 연락하시면 지체없이 조치하겠습니다.





■  개인정보 자동수집 장치의 설치, 운영 및 그 거부에 관한 사항

회사는 귀하의 정보를 관련하여  ‘쿠키(cookie)’ 등을 운용하지 않습니다. 쿠키란 회사의 홈페이지를 운영하는데 이용되는 서버가 귀하의 브라우저에 보내는 아주 작은 텍스트 파일로서 귀하의 컴퓨터 하드디스크에 저장됩니다. 회사는 다음과 같은 목적을 위해 쿠키를 사용합니다.

귀하의 정보외에  홈페이지의 기능 - 배경이미지 변경 등 - 을 위하여 쿠키가 사용됩니다.


1. 쿠키 등 사용 목적

홈페이지의 기능 목적으로 쿠키가 사용됩니다. 


2. 쿠키 설정 거부 방법

예: 쿠키 설정을 거부하는 방법으로는 이용자님이 사용하시는 웹 브라우저의 옵션을 선택함으로써 모든 쿠키를 허용하거나 쿠키를 저장할 때마다 확인을 거치거나, 모든 쿠키의 저장을 거부할 수 있습니다.

설정방법 예(인터넷 익스플로어의 경우) : 웹 브라우저 상단의 도구 > 인터넷 옵션 > 개인정보

단, 귀하께서 쿠키 설치를 거부하였을 경우 페이지 표시에 어려움이 있을 수 있습니다.



■ 개인정보의 보유 및 이용기간


원칙적으로, 개인정보 수집 및 이용목적이 달성된 후에는 해당 정보를 지체 없이 파기합니다. 단, 다음의 정보에 대해서는 아래의 이유로 명시한 기간 동안 보존합니다.


 보존 항목 : 이름 ,  이메일 , 문의 내용

 보존 근거 : 고객 클레임 관리용 자료

 보존 기간 : 3년



그리고 관계법령의 규정에 의하여 보존할 필요가 있는 경우 회사는 아래와 같이 관계법령에서 정한 일정한 기간 동안 회원정보를 보관합니다.


표시/광고에 관한 기록 : 6개월 (전자상거래등에서의 소비자보호에 관한 법률)

소비자의 불만 또는 분쟁처리에 관한 기록 : 3년 (전자상거래등에서의 소비자보호에 관한 법률)




■ 개인정보에 관한 민원서비스

회사는 이용자님의 개인정보를 보호하고 개인정보와 관련한 불만을 처리하기 위하여 아래와 같이 개인정보관리책임자를 지정하고 있습니다.


개인정보 보호책임자 : 이미영

이메일 : 2013stc@naver.com


귀하께서는 회사의 서비스를 이용하시며 발생하는 모든 개인정보보호 관련 민원을 개인정보관리책임자에게 신고하실 수 있습니다. 회사는 이용자들의 신고사항에 대해 신속하게 충분한 답변을 드릴 것입니다.


기타 개인정보침해에 대한 신고나 상담이 필요하신 경우에는 아래 기관에 문의하시기 바랍니다.

1.개인정보보호 침해센터 (privacy.kisa.or.kr / 02-405-5118)

2.정보보호마크인증위원회 (www.eprivacy.or.kr / 02-580-9531~2)

3.대검찰청 사이버범죄신고 (spo.go.kr / 02-3480-2000)

4.경찰청 사이버안전국 (www.ctrc.go.kr / 1566-0112)​

닫기
next prev
Inquiry문의하기 PR Center홍보영상